It´s just a dream!!

A bylo ráno..

Připadalo mi, jako každé jiné, a tak jsem se začala oblékat. Vůbec se mi nechtělo do toho sněhu a té zimy, a už vůbec ne do školy. Když v tom jsem ze zdola slyšela smích, který mi byl moc povědomý.
...To je přece jeho smích!..To je Harry!
Hlavou mi začalo lítat plno myšlenek, ale nejvíce mi tam jiskřila myšlenka, že to on být nemůže, že je to blbost..asi ještě spím a tohle všechno se mi jen zdá. Štípla jsem se do ruky, ale nic se nestalo, pořád jsem stála před skříní polooblečená a slyšela ten jeho(?) hlas.
V té chvíli jsem už jen slyšela svou matku, jak říká: A jak ses celý tento rok měl Harolde?...
Koukala jsem se do zrcadla a nevěřícně jsem civěla na fotku, kterou mám už rok zasunutou do rohu zrcadla. Ano, jsem na ní já a Harry. Na té fotce se usmíváme, už vlastně ani nevím čemu, přece jen, je to rok, co jsem ho neviděla, tedy možná tak každou noc ve svých směšných snech. 
Po tvářích mi pomalu začaly stékat slzy...právě jsem si vzpomněla, že je hrozné být zamilovaná, když je láska neopětovaná...Sáhla jsem do kapsy pro kapesník, ale té chvíli se ze zdola zase ozval ten smích...




20 komentářů:

  1. Neopětovanou lásku už jsem taky zažila. :(

    OdpovědětVymazat
  2. jo, neopětovaná láska mrzí a také bolí!

    OdpovědětVymazat
  3. Neopětovaná láska je zlá taky jí právě zažívám a je to děs ://

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní18:22

    Vau ! Tak to se ti moc povedlo ! Bude nějaké pokračování ? Taky jsem neopětovanou lásku nezažila....
    Jen tak dál ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No si piš, že bude ;)...zítra ho zveřejním ;)

      Vymazat
  5. Je to krásně napsaný :) Líbí se mi, že tam nemáš žádné chyby, to se nevidí moc často. Ale možná by to mohlo být trochu delší...
    PS.: máš úžasný pozadí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude pokračování, a dneska nějak nemám myšlenky, proto je to tak krátké, ale díky moc ;)

      Vymazat
  6. Neopětovaná láska je děs. Sice jsem jí zažila fakt málokrát, protože nejsem skoro vůbec zamilovaná - jenom se mi někdo líbí a tak:)
    Nádherný příběh :) Harry je nejlepší z tý skupiny :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní18:40

    mÁŠ TO TADY nádherný a musim se přiznat,taky mám trochu ráda One directiones nebo jak :D

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní18:48

    Je to pěkný.Mám ráda one direction a ta fotka Harryho je úžaxsná :P

    OdpovědětVymazat
  9. Ty je máš ráda? Já všechny. Asi nejvíc Niala a Harryho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je miluju! :D A všechny :) Ale Larry Stylinson jsou k sežrání :D

      Vymazat
  10. at uz je novy dil :D bavi me hrozne cist ff :D

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné, ale krátké :)

    OdpovědětVymazat
  12. To zítra napravím dalším (zítřejším) dílem, který bude extra dlouhý ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Velmi pěkně píšeš. Mohlo to být delší :)

    OdpovědětVymazat
  14. Dokonalé, miluji 1D :D

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní19:41

    Ahoj velmi hezky napsáno..I když 1D nemám moc v lásce

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní19:43

    Je to super:) ikdyž nemám ráda 1D tak se mi toto líbí;)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní19:46

    Velmi pěkně napsané...Když je láska neopětovaná tak to bolí..

    OdpovědětVymazat

Love you, my dear! :))