My Top 3 films

Mai píše...

TOP 3 FILMS

1. LOL
Tenhle film miluju. Viděla jsem ho vážně už mockrát a je úžasný. Doporučuji se na něj kouknout ;) Sice to je trošku "slaďák", ale slaďák dnešní doby ;)
Hlavní role: Miley Cyrus as LOLA
                 Douglas Booth as Kyle
V procentech: 99%


2. Zase sedmnáctiletý (Znovu 17)
Je to komedie, kterou natočil Burr Steers. Děj tohoto filmu už napovídá od názvu. Muž ve středních letech se má rozvádět se svou manželkou a zdá se mu, že je celý jeho život už úplně zničený. Jednoho dne se však pádem z mostu dostane do své kůže, ovšem kůže 17 letého kluka. A tak se snaží svůj osud napravit.
Hlavní role: Zac Efron
 Moje recenze: Když jsem zjistila, že v tomto filmu hraje Zac Efron, tak jsem opravdu netoužila podívat se na tento film. Ale jsem ráda, že jsem ho viděla. Je to skvělý film. Takže doporučuji! 
V procentech: 91%





3. Twilight breaking dawn part 2
A protože jsem jako každá druhá holka puberťačka zamilovaná do Edwarda nebo Jacoba (v mém případě fan of Edward) tak to sem musím dát! :) 
Je to vlastně poslední část světoznámé upírské ságy. Naposledy nás to zavede do světa, kde upíři a vlkodlaci bojují nejen o svou lásku, ale i o vlastní životy. Novorozená upírka Bella a její manžel Edward mohou být konečně navždy spolu, ale příchod jejich dcery Renesmee uvede do pohybu nebezpečný řetězec událostí... Rodina Cullenových se ale rozhodne zakročit proti Voulterovým...
Na 2. část breaking dawn jsem byla v kině, a bylo to opravdu skvělé!! Nemám si na co stěžovat, snad jen na pár zbytečných scén, ale těch bylo vážně jen minimálně. Jinak vše super :)
V procentech: 89%

Viděli jste tyto filmy? 
Váš názor na ně?
Když ne, podíváte se? :))

5 komentářů:

  1. Všechny 3 miluju♥ Na ty první dva jsem se koukala dneska a mám je taky na blogu :DD! A ten Rozbřesk 2.část jsem byla v kině s kámoškou nejlepší♥ Ale stejně na LOL nic nemá! :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ani jeden neviděla, moc mě nelákají. Ale chci se kouknout na LOL, když je to tak super :)

    OdpovědětVymazat
  3. LOL jsem neviděla, ale ostatní ano. Možná se na LOL někdy kouknu. Mě totiž sláďáky moc nelákaj. :)

    OdpovědětVymazat

Love you, my dear! :))