Soul sister :)

Mai píše...

Moje sestřička...:)

Vždycky jsem přemýšlela o tom, jaké je mít dvojče..a ono se to jen tak vyplnilo :)
Na jedné víkendovce našeho spolča jsem se seznámila s Megí.. nejdříve mi připadala jako ostatní mé kamarádky, taková obyčejná kamarádka. Jenže jsem byla na omylu, po několika setkáních s ní a při tom psaní...při těch záchvatech smíchu se z ní stala ta nejlepší kamarádka, vlastně mi přijde, že je moje sestra...takové dvojčátko Megínka :)
Je to člověk, kterého mám moc ráda, je skvělá! Říkám ji každou blbost, ale i všechno, co se mi stává. Všechny potíže, ale i radosti...
Je skvělé mít takové dvojčátko, protože ...prostě je to nepopsatelně úžasné! :D jinak to už popsat nejde. :)

Megí je totiž..dar, velký dar, který jsem dostala od Boha..
DĚKUJI! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Love you, my dear! :))