Spring Inspiration

....

Hey, my dear.

S již brzy začínajícím jarem Vám přináším nějakou tu jarní inspiraci k outfitům a oblečení a módy všeobecně. :)

Trendy

Se začínajícím jarem přichází i nové trendy. Některé možná potěší, že si svůj šatník nebudou muset moc měnit, protože letošními jarními trendy jsou podobné kousky, jako z minulého roku.
V kurzu jsou hlavně pastelové barvy, (pro mě) dokonalá mentolová barva, různé odstíny zelené.
Co se týče kalhot, tak se budou nosit různé, od slimek až po široké kalhoty.
A teď se dostaneme k topům a košilím atd..
Letošním velkém jarním trendem budou zajisté džínové košile. Alespoň jedna džínová košile nesmí chybět ve vašem šatníku!

Svetry

Na jaře se všechno začíná zbarvovat do jasnějších barev.
Tráva se začíná zelenat (i když na mnoha místech, včetně Ostravy to tak ještě nevypadá), pučí první květiny ať už to jsou petrklíče a sněženky, nebo tulipány..:)
Letošní jaro budou módně provázet hlavně svetry v pastelových barvách. A mezi množstvím těchto svetrů si určitě každá vybere!




Zítra sem hodím i fotky pár kousků (svetrů) z mého šatníku, snad se alespoň některé budou líbit ;)

A co říkáte na letošní jarní trendy? Já osobně se těším až vysvitne slunce a já budu moct jít ven jen v džínové košili a nějakém tom pastelovém svetru :)

Hezký den, Margaret <33

5 komentářů:

  1. líbí se mi úplně ten první svetr je fkt moc hezkej :) asi se tu zejtra stavím omrknout ty věci z tvého šatníku :P :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeden svetr mám je podobnej tomu prvnímu :) a taky se mi líní ten oranžovej :))

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní14:45

    Souhlasím s tebou :) Ty svetry jsou krásné :) První mám :3 Tu košili žádnou nemám, takže bych si ji měla co nejrříve koupit :D Jinak pěknej blog :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nedávno jsem si koupila džínovou košili v Gatu, a je uplně úžasná, moc ráda jí nosím :)svetr mám jeden podobný tomu prvnímu, druhý podobný tomu druhýmu pak podobný třetímu ale já ho mám s křížem, podobný pátýmu, také pletený a jak jsou ty dva s puntíkama tak mám ale bez puntíků :) Snad jsem připravená na jaro :D

    OdpovědětVymazat

Love you, my dear! :))