No name.

....

Čauté

Jsem zase tady :) Jak jste se celý víkend měli? Já si ho včera užila ve Frénu, yea bylo skvěle. 
Protože jsme byli pozváni už na oběd, tak jsme z domu vyjížděli v půl dvanácté. Má malá sestra mi po cestě sdělila tolik informací, že si nepamatuji ani jednu :D No určitě to bylo důležité. Byli jsme i na procházce u jízdárny a můj taťka si s sebou vzal samozřejmě foťak, no jak jinak :D (Nikon) Takže celou dobu fotil. 

ZASE PONDĚLÍ

Dneska ráno jsem s mamkou jela k doktorovi, který nám ovšem na chodbě oznámil, že neordinuje, protože ho vykradli. Tak jsme jeli na ORL do Hranic. U mě to už jinak být nemůže- a tak jsem dostala antibiotika a další dva balíčky nějakých nechutných léků.
Stavily jsme se s mamkou v lídlu a koupila mi jahody <3 :D -Jak já se těším na léto.


+na závěr jsem se rozhodla sem hodit nějaké fotky :) A taky chci zavést rubriku 'Fotím'
Kačena

Kačeři ve Frénu :)

Úsměv :D To je hrozná fotka!

To jen abych vám dělala chutě na jahody :D




Hezký začátek týdne ;)
Jináč, co říkáte na fotky? :)

5 komentářů:

  1. Také se těším na léto... a ted jsi mě z těmi jahody udělala chutě!

    OdpovědětVymazat
  2. Někoho mi strašně připomínáš, ale absolutně nevim koho. :) Tý jo, antibiotika bych opravdu nechtěla. Já se modlím, abych zítra nemusela k doktorce. Nemám totiž doktory ráda. :D Mimochodem, ty jahody ♥ Dostala jsem kvůli tomu hlad.

    OdpovědětVymazat
  3. No mě to je jedno, protože jsem alergický na jahody. Ale i tak by chtěl konečně teplo. Oproti tomu, co jsem zažil v zimě, těším se na období "bez nemocí".
    Jinak hezký blog.

    OdpovědětVymazat
  4. Já se tky hrozně těším na léto.. <3 a teď mám chuť na ty jahody.. :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Mmmmm...ty jahody vypadají dost chutně:D
    Máš dobrou čepici:)

    OdpovědětVymazat

Love you, my dear! :))