It´s just a dream!! PART 3

Mai píše...

Proč se tak dívá?...

Tahle otázka mi poskakovala v hlavě celou tu dobu, co mě mlčky pozoroval..
Asi bych si měla pročistit myšlenky, pořád jen přemýšlím o NĚM, o tom, jak se na mě dívá, co dělá, jak se chová!..
Kluci a máma si povídali a my jsme se na sebe pořád koukali. Na stole měl položené ruce a bylo vidět, že je má spocené a pořád si je mne. Možná, že strachem, ale z čeho? 
Najednou se otočil na Louise a mrkl na něj. Lou všechny upozornil jemným zakašláním na to, že bude mluvit.
Postavil se a začal: ,,Margaret, víš, my jsme nepřijeli jen tak...Něco pro Tebe máme...Vlastně, víš..chceme, abys s námi letěla k nám domů..do Londýna"
Koukla jsem se na mámu, které zářili oči a vypadala, že ji to nepřekvapilo, ale, že o tom věděla.
A po chvíli Lou ještě dodal: ,,Ale na víc se musíš zeptat Harryho".
Najednou jsem cítila, jak se mi do očí hrnou slzy. Celé moře slz.
Rozběhla jsem se nahoru po schodech do mého pokoje a ani volání Nialla, ať se vrátím mě nepřinutilo vrátit se zpátky do kuchyně.
Prudce jsem otevřela dveře do pokoje a lehla jsem si na postel....Vlastně jsem v té chvíli ani nevěděla, proč to dělám. Každá normální holka by se už balila, ale já jsem ležela na své posteli, dívala se do stropu a slzy mi ve velkém množství stékaly po tvářích. 
Najednou někdo zaklepal na dveře, já si myslela, že je to má matka a tak jsem ubrečeným hlasem řekla, že má jít pryč, že teď nechci nikoho vidět.
...Ale za dveřmi se ozvalo:,,Margaret, to jsem já, Harry...mohu prosím jít dovnitř?"
Utřela jsem si všechnu tu slanou vodu ze svého obličeje a rozklepaným hlasem jsem řekla, ať vstoupí.
...Sedl si vedle mě, chytl mě za ruku, naklonil se k mému uchu a jeho chraplavým, ale tak nádherným hlasem mi do ucha něco pošeptal. Potom se na mě usmál a utřel mi poslední kapky slz. 
Vzal kufr z pod mé postele, otevřel mou skříň a znovu se otočil na mě se slovami : ,,Tak pojď pomůžu Ti sbalit celou škříň, jestli budeš chtít ;) a zaručuji Ti..bude to ten nejlepší měsíc Tvého života"...políbil mě na čelo..

A takhle to teprve začalo ;)...





5 komentářů:

  1. BTW...dneska jsem na to neměla náladu, tak promiňte, že je to tak krátký..:)

    OdpovědětVymazat
  2. úplně jsem se vžila do kůže Margaret! úžasný díl! :* Snad bude brzy další! ZLATO ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní17:03

    Pěkně napsané, úplně jsem si to představila. Hlavně Harryho! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle byl dost dobrej díl, ale nemůžu si odpustit to, že to bylo moc krátký. Piš to trochu delší :) Já to vždycky tak rychle přečtu a pak se nemůžu dočkat dalšího dílu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Doost dobrý!! :D Fakt moc hezký!! :33 Btw: I blog máš úžasnej!! :33

    OdpovědětVymazat

Love you, my dear! :))