It´s just a dream!! PART 2

Ten smích. Ten JEHO smích...

Najednou mi došlo, co dělám...proč vlastně stojím před tím zrcadlem, nejspíš bych měla jít co nejrychleji dolů. Jenže, co když už ke mě necítí to, co ke mě cítil minulé léto? Mám strach...
Po chvíli se přece jen odhodlám sejít ze schodů. Pomalu otevírám dveře do kuchyně s hlavou skloněnou dolů. 
Zvedám svůj zrak a v té chvíli vidím 10 očí koukajících na mě, jako bych byla nějaký vetřelec. Pod očima mám kruhy, na kterých by se skoro dalo houpat, ale to není něco, za co by se na mě museli tak dívat! Oči mi létají z jednoho na druhého. Nejdříve se zastavily na Louisovi, který mě pozdravil sladkým: 'Dobré ráno Margaret!', potom jsem se koukla na Nialla, který už ochutnával zbytky cukroví z vánoc. Podívala jsem se kousek vedle a tam seděl Liam a znechuceně se díval na lžičku, kterou měl v čaji. Když jsem se podívala na Zayna, tak se zrovna prohlížel ve svém kapesním zrcátku, zvedl svůj zrak ke mě, zrcátko dal nazpět do kapsy, usmál se a řekl:,,Vas happenin? :)" Já jsem mu odpověděla chabým ,,Ahoj Zayne"...Mé oči putovaly ještě o kousek dál až na něco narazily..
Můj zrak se upřel na Něj, na toho, koho už jsem dlouho chtěla vidět, ale pořád na mě kašlal.
Ale co to dělám? Proč se vlastně lituji, asi bych teď měla skákat radostí, že je tady..hlavou mi opět běží tolik myšlenek..a při tom jen tupě hledím na jeho sako. 
Po pár minutách pronikavého ticha jsem si sedla na židli ke stolu. Máma se mě zeptala, co chci na snídani..A já jsem svým chraplavým a ospalým hlasem do ticha řekla ,,Tacos". Louis se začal smát svým sladkým hlasem, jaký jen tak nikde neslyšíte a já jsem se pousmála.
Máma mi jako každé ráno řekla, že Tacos nejsou k snídani a položila přede mě čerstvé mléko a cereálie. 



Chtěla jsem si do misky nalít to mléko, ale to už mi ji z pod rukou vzal Niall, nalil si do ní mléko a nasypal cereálií, co to šlo. Tlumený smích zahalil kuchyni dobrou náladou, ale to už Liam prosil mou mámu o misku a vidličku a také si do misky nalil mléko a cereálie. Kluci a máma se opět začali smát, jen Harry se na mě díval těma jeho krásnýma očima a mlčel..
Po patnácti minutách cinkání lžiček a vidličky o misku všechno ztichlo. Louis řekl něco, co nedávalo vůbec smysl, ale to už k němu patří. Niall, Zayn a Liam si začali povídat s mámou o všech úspěších uplynulého roku.
Já a Harry jsme se na sebe pořád dívali, já smutně a on, jakoby mi chtěl něco říci, ale z jeho úst nic nevyšlo
On pořád jen mlčel.-


15 komentářů:

  1. moc dobry teda husty

    OdpovědětVymazat
  2. To je úžasný! Já se strašně těším, co si řeknou a tak, doufám, že další díl bude co nejdřív :)

    OdpovědětVymazat
  3. Píšeš krásně, a tento příběh je také krásný! One Direction miluju, takže super ♥ Těším se na další díly..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Užasný !! Krásně napsaný, jak bude další díl napíšeš? :D
    ale ta poslední věta je fakt zajímavá těším se :D ale trošku nahoru je to srandovní :33 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc ;) Jo, určitě napíšu :D
      ...No já jsem taky zvědavá, co vymyslím na pokračování, takže nějak tak :DD Jo, to myslíš s vidličkou atd? :D
      Díky moc :)

      Vymazat
  5. Sice nejsem fanynka 1D, ale tohle s emi hrozně líbilo i mě klidně můžeš napsat až bude další díl, ráda si ho přečtu ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, dobře se to čte :D

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní11:17

    krásně píšeš!! fakt úžasné....:))

    OdpovědětVymazat
  8. Wow...suprově píšeeš! Dobře se to čte a dává to smysl, to se dneska jen tak nevidí. Pkračuj, prosím! Držím palce...
    www.pray-love.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní11:50

    1. kapitola se mi líbila víc, ale určitě každopádně úžasně píšeš !!! Těším se na pokračování, jen tak dál...

    OdpovědětVymazat
  10. Aby jsem věděla vo co go, tak si musím přečíst i tu první kapitolu, ale i tohle se mi moc líbilo :) Nejsem příznivcem 1D ale určitě si příjdu povídku ještě přečít, pokud bude pokračovat :)

    www.v-v-koutek.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Elvírko, máš moc pěknej blog! Děkuju za koment na mym blogu.

    OdpovědětVymazat
  12. Elvírko, budem si spolu zase zejtra povídat na Alíkovi u stolu Blogy, blogaři a blogařky? Jestli jo, tak mi napiš na Alíka do pošty.
    Měj se hezky!
    TRTRTRE:)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní17:03

    To je dobrý, psát povídku s 1D! :D Ale jinak se ti to povedlo! ;)

    OdpovědětVymazat

Love you, my dear! :))