Blá, bla blá...

Mai píše..
Ahojte :)...Snad máte krásnou neděli a užíváte si den před dalším týdnem :)
Taky nesnášíte ten den-pondělí? :D 
Já nejdu do školy...jak většina z Vás ví, tak jsem nemocná. Achjo, je to na nic, pořád jen ležet, popřípadě teď na někoho čekat a ona ta osoba né a né přijít! :DD 
Jináč jsem se po obědě dívala na Pomádu..miluji ten film :D A Travolta a jeho hřeben jsou nepřekonatelní! :D Taky jste se koukali? 
A ten fan fiction- třetí díl nevím jestli stihnu napsat zítra, snad jo, ale ještě to musím promyslet ;)
Zas tady jen tak blábolám..:D

Tak Vám přeji krásný zbytek tohoto týdne :')


Vaše Markét

5 komentářů:

  1. Já jsem Pomádu ještě neviděla, ale chystám se :)
    Tak si to pondělí užij. Já bych radši byla doma, píšem písemku z matiky a jsem celkem nervózní.
    A hrozně se těším na další díl, do zítřka už to snad vydžím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní18:47

    Doufám, že už ses dočkala ...

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní12:07

    Ten další dál by už mohl být! Nemůžu se dočkat! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nesnáším pondělí, ale dneska byla ve škole sranda :DDD Pomádu jsem neviděla nějak mě to k ní netáhne. Tak ať se uzdravíš ;) Jinak těším se na další díl ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem taky nemocná, většina lidí mi závidí, nechápu ;D! Jinak film Pomáda jsem neviděla, ale možná že si ho stáhnu ;D!

    OdpovědětVymazat

Love you, my dear! :))