It's just a dream PART4

...Vstala jsem z postele, podívala se na něj, usmála se a začala vytahovat ze skříně plno věcí. Když jsem všechno skládala do kufru, on seděl na mé posteli a povídali jsme si. Bylo to, jako by nikdy neodešel, jako by tady byl pořád a trávil se mnou každý den. Řekla jsem mu, co všechno se za ten rok stalo a on... jemně se dotkl mé ruky a řekl tím nejsladším hlasem, který mi zněl celou tu dobu v uších: ,,Chyběla jsi mi" a usmál se. Chtěla jsem, aby ta chvíle trvala nekonečně dlouho, ale přerušil to Louis. Přiřítil se do pokoje, skočil na Harryho a podal mi mrkev, kterou měl v ruce se slovy: ,,Bude se Ti hodit!" Všichni jsme se zasmáli a za dalších pár minut byli v mém pokoji všichni. Zayn se pořád díval do zrcátka a obdivoval svou neskonalou krásu, Liam se nevěřícně díval na misku s jogurtem, ve kterém byla ponořená lžička a zbytek kluků mi prohrabával skříň.
Nemohla jsem tomu uvěřit. Je to sen, to nemůže být pravda, musí tu být háček!
Cítila jsem se jako princezna, jako ta vyvolená, na správném místě.
O půl hodiny později, co mi kluci stihli vyházet celou skříň jsem byla sbalená, přišla jsem za mamkou, ona mě políbila na čelo a řekla, že na sebe mám dávat pozor. Pak se koukla na Harryho a mrkla.

Nasedli jsme do jejich tour busu. Já se dívala okýnkem na mamku, která stála ve dveřích a zase jsem cítila, jak mi stéká slza po tváři. Všiml si toho Niall. Sedl si vedle mě a řekl, že se tak taky cítil, když poprvé jel na tour, ale že si mám být jista tím, že mě čeká něco velkého..
Cesta byla skvělá, kluci zpívali písničky a já jim to kazila svým hlasem. Bylo to vtipné a přitom tak neskutečně krásné. Po nekonečně dlouhé cestě jsme dojeli do Londýna, přijeli jsme do velké vily, kde bydleli kluci. Když jsme vystupovali z busu, Harry šel až za mnou a cítila jsem jeho dech na mém krku. Tělem mi projel mráz a já si byla jistá tím, že jsem stále tam, kde jsem byla. Neskutečně zamilovaná... Já a on. My.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Love you, my dear! :))