Návrat..:)

Mai píše...

Ahojte

Tak se vracím k blogu a asi změním všeckooo, tím myslím dess, název, a tak všeobecně. Co vy na to? :)
Mám v plánu psát na tento blog všechno, ať už se to bude týkat 1D, nebo módy, mých zážitků atd..
Prosím napište mi svůj názor, budu ráda i za kritické komentáře k tomu, jaký byl tento blog do teď.
DĚKUJI!
Margaret *_*

7 komentářů:

  1. Jůů je dobře že ses vrátila, na dess se přijdu podívat:) Je to opravdu skvělej nápad. Koukám že ses taky rozhodla pro všechno možný, jako já:D:) Co jsem projížděla tvé staré články tak myslím že byl fajn ale věřím že teďka bude ještě lepší^^

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé už jsem na to přišla :DD nejvíce mě baví číst o zážitcích ostatních a ta želva je supér :D Můžeš taky psát různé recenze nebo vlastní tvorbu ( ódy, knihy...)

    OdpovědětVymazat
  3. Je super že ses vrátila. Já osobně mám nejvíce ráda takové ty blogy o všem, ale hlavně deníčkovské a i o one direction.. :)) takže já nejsme rozhodně proti :* Jináč máš krásnej dess^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Adélko :*
      Jináč ten dess- totálně jednoduchý :) Ale podle mě je v jednoduchosti krása ;)

      Vymazat
  4. Anonymní13:59

    Máš pěkný blog a tahle želvička je překrásná taky máme doma!krásný

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní13:22

    Já si myslím že je to dobrý nápad, že budeš psát o všem :))

    OdpovědětVymazat
  6. Já teda moc nemusím 1D, takže nevím... jestli tu budu často... Ale rozhodně je to takhle hezké. Líbí se mi to.

    OdpovědětVymazat

Love you, my dear! :))