Suspension..(?)

Mai píše...

Ahojte :) 

Nejdříve se Vám chci moc omluvit za mou ne-aktivitu, opravdu jsem před pololetím neměla čas skoro ani na učení natož tak na blog. Takže první mé velké PROMIŇTE.

Potom jsem došla na to, že teď toho je taky dost a sotva jsem na noťasu, tak něco dělám do školy, takže uvažuji, nebo spíš jsem se už rozhodla pro pozastavení tohoto blogu, na konci března nebo nejpozději v dubnu se vrátím a zas to pojede na plno! Jen teď fakt nemám skoro na nic čas. + Opravdu v poslední době kašlu na učení do hodin a zvlástě na matiku, potom to tak vypadá i v hodinách :DD No radši o tom už nepíšu :D
Doufám, že mě chápete, a že Vám to nějak moc nevadí, přece jen...četl někdo tenhle blog? Ani ne :DD

Takže v 20:00 bude zveřejně takový rozlučný (pozastavovací) článek, ne že bych se vzdala blogu úplně, ale pro zatím to pro mě bude takhle lepší ;))




+ POTŘEBUJU DIETU!!! Hrozně moc! :/



1 komentář:

  1. Jee, to je škoda.. těšila jsem se na další díly příběhu:/ Doufám, že v březnu zase budou:)

    OdpovědětVymazat

Love you, my dear! :))